سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دانشمندان پیروی کنید که آنان چراغ های دنیا و آخرت اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 89 شهریور 6 , ساعت 11:58 عصر

<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; text-align:right; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt;} div.Section1 {page:Section1;} -->

مسابقه مردان آهنین خواص

 

مجری: آقای داور امتیاز کروبی چقدره؟

داور: متاسفانه ایشون امتیازی نمی گیرن، باید هر 4 آیتم رو پشت سر بذارن. ایشون مشخصه که رو آیتمها کار نکرده و از خودش ضعف نشون میداد. ایشون باید منتظر مراحل بعدی باشن. ایشون در وزنه 300میلیونی کم آوردن و باید هر4 مرحله رو پشت سر میذاشتن.

 

 

با سلام. با سری جدید برنامه مردان آهنین در خدمت شما هستیم. بهتره شما فرض کنید الان مردان آهنین مورد نظر ما در همان فضا و حال و هوای برنامه اصلی مردان آهنین به سر می برند و مرشد برنامه اول یک شعر حماسی میخونه و بعد ورزشکارا با همون لباسها میان و..

 

 حالا به سراغ برنامه خودمون میریم:

ابتدا ساسی مانکن به عنوان مرشد پشت میکروفون میره و چند شعر رپ در وصف یاران امام!!! می خونه و میره پی کارش.

مجری: سری جدید برنامه مردان آهنین. تشکر از نوای گرم مرشد عزیز. در محیط با صفای منطقه جماران و در یکی از چندین ویلاباغ یکی از خواص عزیز مسابقات رو برگزار می کنیم. شرکت کنندگان از گروهها و احزاب سیاسی مختلف می باشند. در این برنامه قصد داریم مقاوم ترین فرد و مستحکم ترین مواضع مردان سیاست در خط امام و انقلاب را بررسی کنیم و هرکسی بیشترین امتیاز رو بیاره، قهرمان میشه و هرکس هم باخت از دایره نظام و انقلاب خارج میشه و مجبوریم باهاش خداحافظی کنیم. حالا به سراغ داور بین المللی میریم و از توضیحاتش در مورد نکات فنی می پرسیم

 

 داور:  این آیتم ها بر اساس فرمایشات و انتظارات امام خمینی از انقلابیون- خواص- روحانیون و.. طراحی شده، این آیتم ها بسیار سخت و در حد جهانی طراحی شده و قهرمانان این دوره میتونن امیدوار باشن که از سربازان امام زمان قرار خواهند گرفت.

( پخش آهنگ)

 

مجری: نفر اول آقای مهدی کروبی می باشد. آیتم اول ما میزان مقاومت یاران امام در برابر دریافت پول می باشد. چهار وزنه 100 میلیون تومانی- 200 میلیون تومانی- 250میلیون و 300میلیونی داریم که شرکت کنندگان باید در مقابل عدم دریافت هر 4 مبلغ مقاومت کنن. آقای کروبی با سوت داور شروع می کنیم.

 

 

 

 ولی آقای کروبی سوت نزده رفت سراغ آیتمها. آیتم اول رو مقاومت می کنه- آیتم دوم رو کمی شل می زنه- آیتم سوم را به سختی پشت سر میذاره و بالاخره آیتم چهارم رو دریافت می کنه و سوت پایان داور( البته آقای کروبی در طول مسابقه مرتبا از داور میپرسید من چقدر وقت دارم؟).

 

مجری: آقای داور امتیاز کروبی چقدره؟

داور: متاسفانه ایشون امتیازی نمی گیرن، باید هر 4 آیتم رو پشت سر بذارن. ایشون مشخصه که رو آیتمها کار نکرده و از خودش ضعف نشون میداد. ایشون باید منتظر مراحل بعدی باشن. ایشون در وزنه 300میلیونی کم آوردن و باید هر4 مرحله رو پشت سر میذاشتن.

 

مجری: آقای داور، برای موفق شدن در این مرحله چه تمرینهایی نیاز داریم؟ به چه فاکتوهایی باید توجه کرد؟

داور: ورزشکارن ما باید از ایمان محکم- تقوای قوی و از همه مهمتر ساده زیست باشن. غذاهای چرب و نرم نخورن. ضمنا سعی کنن هر روز مقداری از صحیفه نور رو بخونن برای تقویت عضلات قلب و دل. آقای کروبی متاسفانه از این فاکتورها برخوردار نبود.

 

مجری: آقای کروبی می بینم که خسته اید. ما از شما انتظار داشتیم در این مسابقه بهتر ظاهر می شدید. چرا اینطوری شد؟آسیب که ندیدید؟

کروبی( نفس نفس زنان و در حالی که دهنش کف کرده): من یه نامه از امام دارم که قراره همه جا نشونش بدم. من ننجونم هر صبح بهم کله پاچه می داد. در بنیاد شهید هم روی مسائل قدرتی خیلی کار کرده بودم در زمان جوانی و حتی تونستم چند تا جانباز و زن شهید رو با قدرت ضرب وشتم کنم. ولی الان این احمدی نژاد ما رو صاف کرده و...( قطع موقت نفس شیخ). خئشبختانه انقلاب آسیب زیادی دید ولی من نه. من این وزنه ها رو بین نیازمندان سیاسی توزیع می کردم و..( کف کردن دهان و قطع نفس به مدت بیشتری)

 

مجری: آقای دکتر به داد کروبی برسید.

دکتر: متاسفان ایشون از ناحیه روحی دچار ضعفهایی بوده و در دل و قلب ایشون لکه هایی سیاه مشاهده شده که نشون دهنده انحراف  از خط امام می باشد. همچنین مغز ایشون تاب برداشته و دستشون بر اثر سیلی زدن به همسران شهداء به شد تضعیف شده و شاید نتونه مراحل بعد رو ادامه بده.

 

 

مجری: نفر بعد سیدمحمد خاتمی و احمدی نژاد می باشد. در این مرحله ورزشکاران ما در حالی که وزنه ای به نام « استقلال و ایستادگی ملی» رو در دست دارن وارد یک تونل وحشت میشن که در آن چند صحنه از قدرت نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی- سخنرانیهای تهدیدآمیز مقامات اسراییل و آمریکا- توهین به سابقه تمدنی ایران- تهدید به حمله به ایران- تهدید ایران به عقب نشینی پخش میشه و ورزشکاران  باید بتونن مسیر مسابقه رو یکبار طی کنن و بعد برگردن. هر جا وزنه رو گذاشتن زمین، از دور مسابقه خارج میشن. باید در طول کل مسیر این وزنه ها رو در دست داشته باشن. با سوت داور شروع می کنیم:

 

شروع میشه و میبینم احمدی نژاد با چه سرعتی وارد میشه و به آخر مسیر نزدیک میشه و الان در حال برگشته. برای ما خنده ها و لبخندهای ایشون جای تعجب داره. انگار نه انگار دارن وزنه سنگینی رو حمل می کنن و ایشون تونستن یک رکورد خوب رو به جا بذارن در طی این مسیر.

 

حالا نوبت محمد خاتمی است. خاتمی با احتیاط وزنه رو جلو میبره و گهگاهی لنگ میزنه. ایشون وارد تونل میشه ولی در ابتدای مسیر ایستاده و داره میلرزه. نمیدونم چرا داره با مونیتور پخش صحنه ها صحبت میکنه. چر ا دارید التماس میکیند آقای خاتمی؟ اینا فیلمه که، واقعی نیست. لطفا دامه بدید. متاسفانه به صحنه تهدید هسته ای که میرسیم ایشون وزنه رو میندازه و فرار میکنه.

 

مجری: آقای خاتمی کجا میرید، اینکه فیلمه.

خاتمی: برای شما فیلمه. شما می فهمید فیلمه، آمریکاییه که نمی فهمه.

داور: متاسفانه آقای خاتمی هیچ امتیازی نمیگیره. آقای احمدی نژاد رکورد جالبی رو برجای گذاشتن و الان در صدر جدوله.

مجری: آقای خاتمی چرا کم آوردید؟

خاتمی: من به این آیتم اعتراض دارم. شما دارید با این رفتارهای نسنجیده  وغیر دموکراتیکتون ما رو منزوی می کنید و تنش زایی می کنید. ندیدید چطوری ما رو تهدید می کرد؟ به هر حال به هر قیمتی نباید این وزنه های سنگین رو حمل کرد. اگه به من امیتاز ندید میدم بندازنتنون بیرون. چند نفرید مگه شما؟

احمدی نژاد: واله من قبلا رو این آیتم کار کرده بودم. در ضمن فیلم مسابقات قبلی و سخنان امام خمینی و رهبر انقلاب را چند بار آنالیز کردم تا رمز موفقیت رو پیدا کنم. الان هم آماده مراحل بعد هستم. در ضمن انشاله قراره مسابقات جهانی که امسال در سازمان ملل و دانشگاه کلمبیا انجام میشه شرکت کنم. ما باید بتونیم وزنه های سنگینتر رو حمل کنیم.

 

مجری: آقای داور، نظرتون در مورد این مرحله چه بود؟

داور: متاسفانه آقای خاتمی به علت ترس ذاتی از غرب، فیلمها رو جدی فرض کرد و همین امر باعث شد که مسابقه رو در ابتدای کار رها کند. ایشون دارای قلب ضعیف- روحیه سازشکارانه بوده و متاسفانه به هیچ وجه روی تجربه های موفق قهرمانان قبلی ما کار نکرده.

مجری: نفر بعد جناب موسوی. ایشون با آیتم «حمل صحیفه امام» که در سطح جهانی است، وارد مسابقه میشن. باید بتونن صحیفه رو در طی مسیر انقلاب تا آزادی حمل کنن. با سوت داور شروع کنید. سسسسسسسسسسسسسسسوووووووووووووتتتتتت

 

میرحسین موسوی با دستان لرزان و فریادزنان شروع میکنه. از همون ابتدا دارن احساس سنگینی می کنن. ایشون هنوز به ایستگاه اول نرسیده، صدای فریادها و تشویقهای بهزاد نبوی- مهدی هاشمی- فائزه هاشمی- عفت مرعشی- ام الکوکب رهنورد و...به گوش میرسه: « موسوی  موسوی»- « اگه تقلب نشه  کروبی اول میشه». در اینجا موسوی صحیفه رو میندازه و داور سوت پایان رو میزنه.

داور: متاسفانه ایشون حتی به ایستگاه خط امام نرسیدن. ایشون به خاطر کهولت سن و ضعف اعصاب نتونستن ادامه بدن. روحیه انقلابی گری ایشون بسیار ضعیف شده نسبت به دوره های اول برگزاری این مسابقه و ایشون دیگه توان ادامه و حتی شرکت در این مسابقات رو نداره.

مجری: آقای موسوی، چرا ادامه ندادید؟

موسوی:  چیزه من یه آدم انقلابی هستم. من نخست وزیر امام بودم. زمان امام چیز بودم .این چیزای شما خیلی چیزن. شما مرو چیز خور کردید؟ طبق اخبار رسیده از داور مسابقه بنده به طور قطع و با اختلاف بسیار بالا قهرمان شدم و بهم تبریک بگید. بنده قهرمان قویترین مردان هستم و اگه نشم تقلب شده و میریزیم تو خیابون.

عفت مرعشی: مردم بریزید تو خیابون. فائزه جون و مهدی جون برید هرچه پول توجیبی و تو قلکاتون دارید بیارید بدیم برای خرج مراسم «خیابون ریزی» و «عزابندون».

ام الکولک رهنورد: بنده خودم لر هستم و موسوی ترک. داماد لرها هیچ وقت وزنه رو نمیندازه فرار کنه. وزنه آقای موسوی از همه وزنه ها سنگین تر بوده و باید اجازه میدادید ایشون این وزنه رو سبک تر میکرد و قسمتای سنگینشو حذف میکرد.

کروبی: به من احتمالا تجاوز شده و شاید هم میخان تجاوز کنن. به هرحال یادم نیست بهم تجاوز شده یا قراره بشه. منو سوزوندن و خاکسترم رو پاشیدن توی رودخونه و الان اینجا آوردن با شکنجه که بیام مسابقه.

چند تن از قویترن مردان در چند ثانیه جو مسابقه رو آروم میکنن و «اراذل و اوباش و تماشاگرنامهای سیاسی»  رو از محل برگزاری خارج می کنن.

آیتم آخر، «آیتم مواضع چند پهلو» می باشد. شرکت کنندگان هرچه تعداد پهلوی مواضعشون بیشتر باشه موفقترن. به خاطر مسائل امنیتی، نمیتونیم اسم شرکت کنندگان رو که یکیشون از مجلس اومده، یکیشون سابقه جنگ داره و چندتاش روحانین رو بگیم. شرکت کنندگان چند تا صحنه از سخنان امام و رهبری رو براشون پخش می کنیم و اونا باید  سریع موضعگیری کنن و پهلوها رو زیاد کنن.

 

با سوت داور شروع میشه: در اینجا شعار تماشاگران واقعی رو میشنویم: خواص بی بصیرت   مایه ننگ ملت- اشراف بی شرافت    خجالت خجالت-  نصر من الله و فتح قریب    مرگ بر این خواص مردم فریب-  ای عقده های قدرت از ظلمتان به تنگیم     ماهمه اهل جنگیم  بجنگ تا بجنگیم- .....    ..... بصیرت بصیرت.

بله هرچه جلوتر میریم بر هیجان مسابقه و چند پهلو شدن مواضع افزوده میشه، واقعا سخته انتخاب کردن بین این همه خواص آماده و چند پهلو. سوت پایان

داور: ورزشکاران این مرحله مشخصه که خیلی رو این آیتم کار کردن. رکورد خوبی به جای گذشتن. رکورد قبلی مربوط به «ابوموسی اشعری» بود رو شکستن و این مایه افتخارشونه. برای موفقیت در این آیتم و تقویت عضلات باید هر روز تمرینات سنگینی همچون « یکی به نعل یکی به میخ»- « چند تا به نعل یکی به میخ» رو انجام داد- همچنین داشتن منافع و داراییهای فراوان بر قدرت مواضع چندپهلوی شما می افزاید. ضمنا سعی کنید این تمریناتو خانوادگی انجام بدید. همچنین ورزشکاران ما باید یاد بگیرند در مواقعی که فضا غبارآلوده، مواضع مبهم بگیرن و صبر کنن غبار بخوابه و بعد ببینن نون به چه نرخیه!!.

داور: آقایون این گروه، رمز موفقیت شما چی بود:

...، ...، ...، ...، و...: ما هروقت امام موضع جدی می گرفت، به خاطر علاقه شدید به ایشون یا سکوت می کردیم یا اعتراض. از بس دوستش داشتیم هیچ وقت باش موافقت نمی کردیم—من اعتقاد دارم همیشه در یک نزاع سیاسی هر دو طرف مقصرن و برای تعیین میزان تقصیر هر طرف، من دستگاه «تقصیر سنج»رو ساختم. نزاعهای بعد از انتخابات چیز خاصی نبود-

 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ